نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11062
-
الف
+

بیوگرافی «الهام حمیدی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر»+ تصاویر

با «الهام حمیدی» بازیگر سریال های «پلیس جوان»، «مسافری از هند»، «یوسف پیامبر» و... بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی فیلم2، اولین تجربه بازیگری بانو «الهام حمیدی» به سریال «آتش و شبنم» به کارگردانی «محمد ابراهیم سلطانی‌فر» بازمی‌گردد که بین سال‌های 79 تا 82 ساخته شده است.

الهام حمیدی مسافری از هند

بانو حمیدی بازی در سینما را در سال 1380 با فلم دنیا تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردانی «قاسم جعفری» درسال 1382 بود.

درسال 1383 بخاطر بازی در فلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما بدست آورد.

الهام حمیدی یوسف پیامبر

بازی زیبا و جذاب الهام حمیدی در سریال «زیر تیغ »درسال 1385 و نقش بیاد ماندنی اش در سریال «یوسف پیامبر» در نقش همسر یوزراسیف سال 1387 وی را محبوب تر از گذشته کرد.

این بازیگر ایرانی همچنان در فلم های سینمایی هم چون «تخته‌گاز»، «ثبت با سند برابر است»، «ما همه گناهکاریم»، «ملک سلیمان» و... ایفای نقش کرده است.

الهام حمیدی مختارنامه

 حمیدی پس از چند نقش نه‌چندان درخشان در فلم‌ها و سریال‌های مختلف، دوباره با نشر سریال «مختارنامه» در سال 1389 و همچنین بازی در کرکتر همسر «شهید بابایی» در سریال «شوق پرواز» به کارگردانی یدالله صمدی، دیده می‌شود تا این‌که نوبت به بازی او در فلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» برسد.

الهام حمیدی شوق پرواز

الهام حمیدی مجدداً با بازی در این فلم می‌درخشد و مورد توجه اهالی سینما قرار می‌گیرد.

حمیدی برای بازی در این فلم کاندید جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مرکزی زن از سی و یکمین دوره جشنواره فلم فجر ایران می‌شود و بالاخره با بردن سیمرغ بهترین بازیگر نقش مرکزی زن در بخش بین‌الملل این جشنواره، اولین سیمرغ بلورین خود را به دست می آورد.

الهام حمیدی و همسرش

این بازیگر ایرانی در ۱۳ دلو  سال ۱۳۹۷  همراه «علیرضا صادقی» ازدواج کرد . 

ب م

نظر شما
ارسال نظر